Salg og kundebehandling

Dette passer kanskje for deg?

På lik linje med andre fagroller er det å være selger noe som må læres og utvikles gjennom kompetanse og kunnskap. Enten du er ny i selgerfaget eller har lang erfaring, så vil dette kurset hjelpe deg med å utvikle ferdigheter som vil gjøre deg til en enda bedre selger.

Vårt mål er å gjøre deg til en bedre selger allerede i morgen. Gjennom kurset vil vi prioritere å trene med oppgaver og caser for at du skal utvikle ferdigheter basert på den kunnskapen du allerede har og den du tilegner deg. Dyktige selgere er bevisste på sin egen salgsprosess og gjør de riktige forberedelsene for å lykkes til det beste for kunden og seg selv.

 

Etter endt kurs vil deltakerne kunne:

  • Planlegge effektive salgshverdager
  • Forberede seg på alle typer kundemøter
  • Svare godt på innvendinger fra kunden
  • Få større trygghet i sin rolle som selger
  • Hjelpe kunden til å ta en beslutning som er positiv for begge parter

 

Dette kurset vil dekke følgende:

Fokus for kurset

  • Hvordan opptrer gode selgere?
  • Hvordan ønsker vi å bli oppfattet av kundene?
  • Hvilke forberedelser må vi gjøre før vi snakker med kunden!
  • Hvordan planlegge for å innfri budsjetter?

Tema for kurset

  • Grunnleggende salgsteori
  • Salgskommunikasjon
  • IBORA samtalestruktur
  • Behovsavklaringer
  • Spørreteknikker
  • Argumentasjonsteknikk
  • Closinger

Kundebehandling

Gi gamle og nye kunder den servicen de fortjener, nemlig den beste! God service handler om å innfri kundens forventninger – hver gang! De bedriftene som presterer best innen kundebehandling og kundetilfredshet har definert konkrete aktiviteter for hvordan de klarer å skape opplevelser sammen med kunden. Vi skreddersyr kurset og hjelper dere å definere det vi kaller for stjerneaktiviteter. Resultatet er fornøyde kunder som igjen gir bedre resultater!

 

Dette har tidligere deltagere sagt om kurset:

«Bevisstgjøringen av de ulike fasene i salgsprosessen og hvordan kommunisere med kunden har vært det mest nyttige for meg.»

«Jeg skjønner nå hvor viktige de små detaljene er og at det er de som avgjør om det blir salg eller ikke – husk å smile!»

«Jeg skal bli flinkere til å forberede meg til salgsmøter! Å komme uforberedt er bortkastet tid for begge parter! Jobbe masse med EFR»

 

Våre kurs

Foredrag

Vi skreddersyr foredrag etter deres ønsker.

Kontaktinformasjon

Kjell Morten Brendøy


Telefon:
915 68 975
kjell-morten@puzzlelearning.no

Per Morten Hjemgård


Telefon:
913 88 657
per-morten@puzzlelearning.no

© 2017 Puzzle Learning. Powered by Optima Media AS. Cookies

© 2017 Puzzle Learning
Powered by Optima Media AS
Cookies